Friday 21 July 2017

Petua Kulit Wajah Yang Lebih Sihat Dengan Rangkaian Produk Fyn Professional !

Nak kulit yang cantik, cerah dan mulus...??

Hoho..Jangan terburu-buru ya.. Meskipun ada banyak produk yang menjanjikan wajah flawless gitu, tak semuanya selamat untuk kulit wajah. Apatah lagi yang memberi jaminan kesan yang instant. Shortcut yang tak selamat okeyy..

Few months back, saya sendiri mengalami masalah kulit yang agak ketara kerana penggunaan bahan kosmetik berbahaya tanpa disedari. Berbekalkan pengalaman ini lah saya cukup peka dengan kandungan produk.. Hoho..See ~

Tekstur muka saya jadi sangat kasar and pores pula besar. Dengan kulit yang cerah langsat, payah juga nak sorok my unhealthy skin ni. Memang ambil masa yang lama sedikit untuk calitkan wajah. :-) Hmmm..

Apapun, less is more. Penggunaan make up tebal setiap hari tak elok juga.

Saya mula beralih pada produk penjagaan yang mementingkan kesihatan kulit wajah.  Bila kulit dah elok, hanya perlu apply light make up sahaja.  Untuk kulit yang lebih segar, sihat dan sempurna, saya pilih Fyn Professional ~

Born with Love & passion~


Your journey to a healthier skin !

Jangan risau ye :-) setiap produk Fyn Professional memang disahkan dengan kelulusan kementerian kesihatan, Ia bebas pewarna tiruan, paraben dan fragrance. Produk Fyn professional dikenali dengan keberkesanannya secara saintifik. Ia juga telah dibuktikan secara klinikal selamat untuk kulit wajah.



Ada 3 langkah penggunaan Fyn Professional iaitu radiance enhancing cleanser, all in one radiance enhancing cream dan juga microfiber face towel.

Pembersih dan pelembap wajah Fyn Professional ini mengandungi bahan utama yang penting seperti morus alba root extract, portulaca oleracea extract, niacinamide, aloe vera barbadenis leaf juice, acetyl hexapeptide -8.



Ia dikhususkan sebagai ;

Anti radang
 Mampu melembap wajah
Menghalang pigmentasi pada kulit
Melindungi kulit dari pencemaran radikal bebas
Mempunyai vitamin semulajadi A, C , E serta kaya dengan omega 3 dan membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan seperti garis kedutan.

~ Memang amat sesuai dengan saya sendiri yang sudah menghampiri 30 series.. Produk ini juga boleh digunakan pada semua peringkat umur serta sesuai untuk lelaki dan juga perempuan. 


Radiance Enhancing Cleanser 



Pencuci wajah ini membantu membersihkan wajah secara lembut dan mendalam. Ia membantu saiz pores saya jadi lebih kecil. Hanya perlu gunakan dalam kadar yang sedikit sahaja. Apa yang saya suka mengenai pencuci ini adalah ia berbentuk gel. Sangat friendly pada kulit. Ia tidak menyebabkan kulit tegang semacam. Wajah tampak segar je lepas guna. Hehe...

All in One Radiance Enhancing cream


Kalau sebelum ini, saya ada pelbagai krim seperti krim siang, malam, make up base. Now, dah tak perlu susah-susah dah. Hanya satu saya perlukan, multifunction cream. Sangat selesa digunakan, ia tidak melekit dan mudah meresap. Saya apply secara nipis sahaja. 

Jika anda perasan kebanyakan produk kecantikan di pasaran mempunyai fragrance yang tersendiri. Berbeza dengan krim ini, it's Odorless, saya selesa dengan baunya yang tak menusuk..


Microfiber Face Towel 


Saya tak pernah beli rangkaian produk dengan tuala yang dikhaskan. Which suprise me juga hoho.. Tapi saya sentiasa ingatkan diri sendiri untuk gunakan tuala yang bersih agar jerawat tak singgah. Bonusnya, tuala ni membantu menanggalkan kesan minyak mekap serta sel kulit mati. Hanya perlu basahkan kain dengan air suam,dan urut secara membulat untuk menanggalkan mekap. 

And Taraa...



             Berminat nak tahu lebih lanjut mengenai Fyn Professional boleh jenguk kat sini ye ;





Contact 018 400 3432


3 comments :

  1. Good info..
    Eh lama Jane tak tulis blog ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... baru berkesempatan nak menulis semula...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete

Pesanan Editor ^_^

Sebarang komen yang berbaur spam, mengandungi link hidup / mati serta tujuan promosi dan pengiklanan tidak akan diterbitkan. Jika berminat untuk beriklan, mohon baca ruangan advertorial.