Saturday 2 January 2016

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016 !

Hai to all bloggers.. Saya menulis entri ini untuk segmen jom tambah follower blog 2016. Info segmen ni baca direct dari blog popular Hasrulhassan. Blog yang saya pelajari banyak ilmu internet marketing dan blogging. Mula-mula berfikir juga nak join atau tidak. Tapi, ia satu peluang yang cukup bagus. Kerana ia win-win situation. Semua blogger yang join berpeluang tambah follower. Ini adalah julung-julung kali saya join segmen seperti ini meskipun saya telah lama bergelar blogger. ^_^




Sekilas mengenai saya 

Saya adalah seorang silent blogger atau blogger anonymous. Saya seorang yang aktif juga menulis tapi jarang menonjolkan diri dengan blogwalking atau drop komen di blog lain. Saya berbangsa kadazandusun dan berasal dari negeri di bawah bayu sabah. Ketika ini, penulis berusia 28 tahun.

Blog saya yang anda sedang baca ditubuhkan secara online ^_^ pada 2 mac 2015. Ia masih baru. Hingga saat ini saya masih memperbaiki mutu entri-entri blog. Kebanyakan artikel blog yang dihasilkan adalah berdasarkan pengalaman hidup saya sendiri, dunia blogging dan pendapatan online.

Pencapaian untuk blog tahun 2016

Bila melangkah ke tahun baru, sudah tentulah kita mempunyai azam sendiri. Sesuatu yang ingin kita capai. Ini termasuklah saya sendiri. Saya mempunyai beberapa misi untuk dicapai sebagai blogger untuk tahun 2016. Iaitu ;

~ Blogwalking lebih rajin
~ Penulisan entri blog lebih berkualiti untuk pembaca
~ Entri penulisan capai 1000 
~ Follower lebih ramai

Segmen ini juga membuka peluang yang lebih baik untuk saya berkenal-kenalan dengan blogger lain, tambah follower dan mempelajari ilmu dunia blogging.

Salam perkenalan to all blogger and best of luck !

aramaitiiiii....!

Sedikit Info : Disebabkan saya masih terikat dengan pekerjaan utama, saya mohon maaf jika terlewat  memfollow anda semula. Apapun...terima kasih kerana sudi singgah !

Yang ikhlas, 

elvina jane ^_^


59 comments :

  1. singgah sambil follow..followers ke 5..

    Good luck..Mimi pun join..hehehe

    http://mimirheem.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016_1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai mimi... suda follow ko jg tu. Gud lck segmen ni...

      Delete
  2. PC singgah ziarah...terima kasih follow blog PC..good luck ya..

    ReplyDelete
  3. Hai..singgah dari segmen yang sama dan da follow..good luck ye!!

    http://www.qiyasaad.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  4. With pleasure.. thanks you
    ➤http://www.astrallusionarc.com/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  5. Singgah balas.Done follow too :)

    http://fitri1986.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Ur welcome... thanks singgah sini juga...

      Delete
  7. salam ziarah sis... terima kasih ziarah blog akak. akak tag sis tau
    http://www.sheilainspire.com/2016/01/australias-souvenirs-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  8. Saya join juga...slmt bersegmen ya...follow blog ini

    ReplyDelete
  9. Slmt bersegmn....keladi pun join jyga...jom siggah ke blog sy...saya follow blog ni tau...smoga terus brjya dlm blog ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sudi singgah.. sya dah singgah N follow blog keladi ubi juga ya :-)

      Delete
  10. Hai...Balas kunjungan dari segmen yang sama...

    http://www.myideakini.com/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  11. Selamat bersegmen ELVINA JANE , yana dri segmen yg sama , done follow back #14 ツ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat bersegmen juga Lyana... thanks ^_^

      Delete
  12. Hello Elvina! Abam Kie membalas kunjungan dan follow kembali. Menarik tul blog ini. Mcm2 ada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih blog newbies...hihi..Terima kasih sudi balas kunjungan Abam Kie ^_^

      Delete
  13. Terima kasih sudi singgah dan tinggalkan tapak kat page saya.
    => http://emjay-freedom.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html <=
    So, saya tinggalkan link kat atas tu incase ada yang lain sudi memfollow juga. Selamat berkenalan. Blog Cik Puan Elvina Jane saya kasi bookmark saya... senang nak follow.

    ReplyDelete
  14. Hai. dari Sabah juga ka??
    Selamat bersegmen juga. terima kasih singgah blog sy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...sabahan. Jarang-jarang ni jumpa kawan sabahan. Selamat bersegmen En. Ilham!

      Delete
  15. semoga cita-cita tercapai tahun nih. all the best

    from, mamamyja ;)

    ReplyDelete
  16. hi dari segmen yang sama
    singgah n follow u back

    ReplyDelete
  17. Hye Elvina. Dah follow and singgah di sini jg :)

    ReplyDelete
  18. done follow back here dr segmen yang sama..tQ follow saya

    ReplyDelete
  19. Good luck for 2016. Thank you.

    ReplyDelete
  20. salam perkenalan dan selamat maju jaya dalam penulisan blog, tahun baru semangat baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan juga saljuhumairah...All the best in 2016...^_^

      Delete
  21. singgah sini juga ^^

    http://budakgemukberbicara.blogspot.my/2016/01/jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  22. Hai singgah balas kunjungan dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  23. Thank Q.. Saya dah follow blog Julia juga :)

    ReplyDelete
  24. jom join segemen ni kita tambah rakan.. dan semoga berjaya mencapai matlamat tahun 2016

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp.. thank Q follow saya. Sudah follow U back !

      Delete
  25. salam perkenalan..
    singgah dari segmen yg sama..:)

    ReplyDelete
  26. Assalam, singgah segmen.. folow sni...
    http://lorong-cinta.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  27. hye elvina :) singgah dan following sini #29 dari segmen yang sama

    http://www.anajingga.com/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete

Pesanan Editor ^_^

Sebarang komen yang berbaur spam, mengandungi link hidup / mati serta tujuan promosi dan pengiklanan tidak akan diterbitkan. Jika berminat untuk beriklan, mohon baca ruangan advertorial.