Tuesday 13 September 2016

Detoks Untuk Kurus, Langsing Dan Sihat Dengan Vitalluz Powder !

Sebut pasal detoks, siapa tak suka ? Haa.. Baru-baru ni saya memang gemar melakukan detoks. Apatah lagi dengan masalah penghadaman tak lancar ataupun sembelit. Untuk detoks macam-macam juga saya dah makan terutamanya buah. Sebelum ni, saya akan blend buah-buahan untuk dijadikan jus then minum.

Detoks sangat penting. Ia bantu membersihkan usus kita dari kotoran lama dan toksin. Dengan usus yang sihat dan bersih, penyerapan nutrisi lebih mudah. Plus berat badan lebih mudah turun hoho..

Malangnya semangat untuk mendetoks hanya hangat-hangat taih ayam saja. Kekangan masa untuk pekerjaan dan rumah tangga membuatkan saya jadi malas. Hoho. So, saya beralih kepada supplemen. Lebih mudah, cepat dan efektif.

Untuk detoks, saya pilih vitalluz powder. Minuman detoks terbaik di pasaran !


Selepas dapat vitalluz powder ni, memang cukup teruja. Sebab cukup banyak testimoni positif daripada pengguna lain. Ia bebas kimia dan telah diiktiraf oleh KKM.


Vitalluz powder ni merupakan kombinasi tiga sumber semulajadi. Ia di ekstrak dari hawthorn, avokado dan juga aloe vera. Kalau dah nampak perut boroi dan berlemak, bolehlah cuba minuman detoks ni.

Masalah sembelit kronik boleh menyebabkan buasir, so pengambilan vitalluz untuk masalah ni sangat membantu saya. Bila selera makan kita ni berlebihan ditambah pula dengan metabolisme tubuh rendah, memang payah nak kurus.

Apapun, Vitalluz bantu kita kurus dan langsing dengan mengawal selera makan, meningkatkan kadar metabolisme serta menukarkan karbohidrat kepada tenaga. 

Antara kebaikan vitalluz powder :

Menyahtoksid dalam badan
✔ Membantu masalah pembuangan
Menurunkan berat badan
✔ Mengurangkan kadar kolestrol

Siapa yang boleh consume minuman detoks vitalluz ?

Selain lelaki dan wanita yang berusia 18 tahun ke atas, ibu yang menyusukan bayi dan sedang berpantang boleh ambil vitalluz.

Individu yang mempunyai penyakit tiga serangkai seperti penyakit jantung, kencing manis dan darah tinggi pun boleh minum vitalluz.

Cara pengambilan vitalluz mudah sahaja :-) Saya akan minum vitalluz sebaik bangun tidur..hoho.. Semasa perut kita kosong penyerapan lebih efektif. Kemudian proses membuang lancar je. Bancuh sepaket. Tak perlu banyak air. 200ml cukup. Gunakan air sejuk sahaja.


Serbuk vitalluz mudah larut. Tapi, saya lebih prefer gunakan shaker hoho..Rasanya manis, masam dan pahit ribena gituu~


Lepas tu, bolehlah tunggu masa untuk ke toilet..

Antara testimoni pengguna lain yang berpuas hati :







Jika berminat mendapatkan serbuk vitalluz :

Contact / whatsapp : 019 4544220 / 019 4541102

email : annys_beauty_spa@yahoo.com


Instagram : vitalluz_hq

Nak diskaun ? Dapatkan diskaun Rm10 dengan kod nama elvinajane


No comments :

Post a Comment

Pesanan Editor ^_^

Sebarang komen yang berbaur spam, mengandungi link hidup / mati serta tujuan promosi dan pengiklanan tidak akan diterbitkan. Jika berminat untuk beriklan, mohon baca ruangan advertorial.