Saturday 9 May 2015

Laman Beli Aksesori Wanita Online Pilihan Saya !

Wanita moden mana yang tak suka guna aksesori ? He he.. Saya pun sangat sukakan aksesori wanita. Tak kisahlah dari bracelet, headband, anting-anting dan macam-macam lagi.

Biasanya untuk aksesori wanita, saya lebih suka beli online disini.


Your alt text here.












Bagi saya trend aksesori yang dijual unik, cantik dan updated. Aksesori ni sesuai untuk ladies yang selalu ada jamuan dinner ataupun majlis-majlis tertentu. Biasanya saya akan jenguk-jenguk barang mereka yang upated. Tak dapat beli semua pun, cuci mata sajalah.

Jom ikut saya terjah laman web mereka ni.

Tengok pic ni, antara koleksi yang ada dijual. Sangat sesuai dengan remaja perempuan dan untuk aktiviti outing. Bracelet comel ni ala-ala korean dan vintage. Harganya pun taklah mahal sangat. Ho Ho..

http://a-fashion-story.com/?referrer=CNWR_188681430863958
Your alt text here.


Nak jadi wanita gipsi dan ala-ala arabian macam tu ? Aksesori headband ni sesuai kan. Hi hi.. Hanya tambah celak tebal dibahagian mata supaya matching sesuai dengan headband. Banyak sungguh pilihan headband ni. Berkilau mata T_T.. Tengok ni..Bukan headband jenis ni saja. Headband berbunga-bunga pun ada juga !

http://a-fashion-story.com/?referrer=CNWR_188681430863958


Jika anda nak tahu, aksesori  dibawah ni dikenali sebagai bohemian. Rekaannya cukup unik. Disebabkan keunikan item ni juga, cepat juga sold out. Jadi kenalah beli cepat-cepat jika ada produk yang berkenan dihati.

http://a-fashion-story.com/?referrer=CNWR_188681430863958



Untuk jam vintage, saya juga memiliki salah satu jam jenis vintage ni. Rupanya ramai juga rakan saya yang meminati jam vintage seperti ini. Untuk warna putih, seperti yang saya beli dah sold out buat masa ni. Yang ni sajalah ada dijual sekarang. Hmm.. comel juga.

http://a-fashion-story.com/?referrer=CNWR_188681430863958
Saya mendapati antara barang yang laku diweb ni adalah menara Eiffel. Cukup laris. Eiffel selalu dikaitkan dengan cinta dan romantik..Banyak movie yang dihasilkan dengan mengaitkan Eiffel. Aksesori eiffel juga sangat laris. Semua item dalam pic dibawah semua dah sold out ya ; jangan kecewa.

http://a-fashion-story.com/?referrer=CNWR_188681430863958

Bargain corner pun ada juga disini. Sesetengah item yang tidak sempurna dijual dengan harga yang murah berbanding harga asal. Contohnya, Macam dalam gambar di bawah ni. Texture item tak halus .

List harga barang reject seperti dibawah ; Beli jika anda tak kisah dengan ketidaksempurnaan item ni saja. Ho ho.. Tapi saya cadangkan anda beli yang baru saja jika stok yang sama masih ada. Saya pun tak pernah beli lagi dari bargain corner ni.

http://a-fashion-story.com/?referrer=CNWR_188681430863958

Kalau nak ke laman web mereka, klik saja mana-mana pic ya ;

Your alt text here.

No comments :

Post a Comment

Pesanan Editor ^_^

Sebarang komen yang berbaur spam, mengandungi link hidup / mati serta tujuan promosi dan pengiklanan tidak akan diterbitkan. Jika berminat untuk beriklan, mohon baca ruangan advertorial.