Wednesday 2 July 2014

Rahsia Dropship : 7 Laman Dropship China Yang Anda Boleh Gunakan Untuk Dropship

Sebelum ini saya begitu tertarik pada rahsia-rahsia dropship dan saya berusaha mendapatkan ebook dan maklumat untuk menguasai teknik dropship.
Lalu saya mendapatkan ebook berkaitan dropship. Seperti yang saya jangka. Saya didedahkan dropship daripada China.

Mengapa China ?

China merupakan pengeluar barangan terbesar dunia.Barang-barang yang dihasilkan kebanyakannya adalah hasil kitaran semula.Sebab itulah ia boleh dihasilkan secara besar-besaran dan dijual pada harga yang lebih murah.

Namun agak menyedihkan ebook yang saya beli berharga lebih dari Rm50 ke atas (Agak mahal bagi saya), Saya hanya didedahkan 1 sumber dropship shaja. Follow up emel yang  saya terima selepas itu adalah artikel yang disertakan  link affiliate produk lain. Sungguh mengecewakan !

Di sini saya dedahkan kepada anda antara sumber dropship yang anda boleh gunakan. Ini bukan atas pengalaman saya ya. Ia adalah hasil kajian saya. Ada antara web ini saya baca dari WangCyber.com. Terima Kasih banyak!!

Anda boleh kaji satu persatu laman web ini untuk memastikan perkhidmatan dropship mereka. Anda tidak perlukan senarai dropship yang panjang lebar untuk memulakan dropship. Laman web yang saya dedahkan ini mempunyai beratus-ratus produk jualan.

1.Vesst.com



Laman ini membolehkan anda dropship atau borong lebih murah untuk pelbagai koleksi pakaian wanita,pakaian lelaki, kasut wanita dan lelaki serta pelbagai aksesori. Anda juga boleh beli untuk kegunaan sendiri. Ada diskaun ditawarkan..Malah kos penghantaran adalah percuma ke seluruh dunia. Pendaftaran percuma sahaja.
Sila klik Gambarajah untuk ke laman web


2. Dhgate




Jika anda melihat laman jualan ini. Barang yang ditawarkan sangat murah. Banyak pembekal yang menjual di laman web ini. Saya nasihatkan anda research dulu mengenai si penjual, baca seller rating,buyer rating mengenai produk dan berapa produk si penjual yang telah terjual. Kuantiti barang yang tinggi terjual menunjukkan kualiti barang yang baik serta permintaan yang tinggi dikalangan pembeli.
Namun apa yang saya perhatikan kebanyakan barang dijual secara pukal dan kos penghantaran adalah berbayar jika dibeli dalam unit yang kecil. Anda juga boleh menggunakan khidmat penghantaran percuma tapi tempohnya agak lama sehingga mampu mencapai jangkamasa sebulan. kebanyakan penjual ada menawarkan khidmat dropship.Anda boleh deal dengan mereka ya.
Sila klik gambarajah untuk ke laman web



3. Aliexpress



 Sebenarnya saya sendiri kurang pasti mengenai aliexpress ini. Tapi laman jualan ini sangat terkenal dikalangan dropshipper. Harganya memang cukup murah seperti dhgate. Laman jualan ini juga mempunyai ramai pembekal. Hampir semua barang yang anda cari ada disini. Ada juga barang yang ditawarkan cukup unik dan inovatif. Kos penghantaran boleh cek dilaman web ini ya.
Sila klik gambarajah untuk ke laman web



4. DealeXtreme



Berbanding Dhgate & Aliexpress. Anda boleh beli barang dalam unit yang kecil ataupun untuk anda sendiri dengan harga berpatutan dan kos penghantaran percuma. Tempoh penghantaran adalah lebih kurang 2 hingga 3 minggu ke Malaysia. Anda boleh deal dengan mereka untuk dropshipping.
Klik Gambarajah untuk ke laman web.



5. WsDeal



Anda akan melihat banyak barang elektronik disini seperti telefon bimbit dan laptop. Tapi seperti yang kita tahu barang elektronik berisiko dari segi penghantaran dan mungkin juga kualitinya.Apapun anda boleh baca rating produk dan komen pembeli.
Sila klik gambarajah untuk ke laman web



6. AhappyDeal.com



Laman ini menggunakan konsep yang sama seperti wsdeal.com. Tapi Anda mungkin akan dikenakan bayaran untuk kos penghantaran. Buat Kajian terhadap barang jualan sebelum melakukan pembelian.
Sila klik gambarajah untuk ke laman web


7. FocalPrice.com



Harga yang ditawarkan memang cukup murah dan kos penghantaran juga percuma ke Malaysia. Lihat rating dan review produk sebelum melakukan proses pembelian.

Tips dari saya : Jika anda mempunyai budget lebih, saya cadangkan anda beli satu barang yang anda inginkan dahulu. Dengan ini anda boleh melihat barang dan menilai sendiri kualiti produk. Anda juga boleh menilai bagaimana barang dipacking. Jika anda berpuas hati. Barulah anda yakin untuk menggunakan khidmat dropship mereka.

Saya harap saya telah bantu anda sedikit dalam usaha anda mendapatkan sumber dropship dichina. Disini saya mengingatkan kepada anda agar melakukan kajian sebaik-baiknya dan saya menegaskan disini bahawa laman ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang risiko dan kerugian jika anda tersalah langkah.

Baca 10 senarai laman web di malaysia yang menawarkan peluang dropship disini 



4 comments :

  1. Thank you for sharing. Very helpful info

    ReplyDelete
  2. Appreciate this post. Will try it out.

    ReplyDelete
  3. Unquestionably imagine that that you said. Your favorite reason appeared to be at the internet the easiest factor to consider of.
    I say to you, I definitely get annoyed even as people consider issues that they plainly do not understand
    about. You controlled to hit the nail upon the top and defined out
    the entire thing without having side effect ,
    other people could take a signal. Will probably be again to get more.
    Thank you

    ReplyDelete

Pesanan Editor ^_^

Sebarang komen yang berbaur spam, mengandungi link hidup / mati serta tujuan promosi dan pengiklanan tidak akan diterbitkan. Jika berminat untuk beriklan, mohon baca ruangan advertorial.